dissabte, 25 de juny del 2011

Benvinguda al nou blog!

He decidit començar un blog nou. Vaig pensar canviar algunes coses del que ja tenía, però finalment he decidit començar de nou. Espere que aquesti sigui el definitiu.
Començaré prensentant el que va ser el meu primer album de scrap. He de dir que el meu estil es molt casolà. Es a dir, intente aprofitar tot tipus de material que trobe per configurar les meues pagines. Es una manera molt més personal i econòmica. Així i tot, poc a poc vaig comprant algunes cosetes que considere necesaries o molt interesants.
Com anava dient, aquest va ser el primer album que vaig fer... Vaig decidir començar amb les fotos de quan era més menuda i vaig abançant amb les fotos conforme em vaig fent major en elles.




En aquesta primera pàgina vaig ficar la meua data de naixement. Aquesta foto sempre m'ha agradat moltissim. Faig cara de desitjar sortir prompte de la cuna! Per fer-la només vaig utilitzar uns pocs botons, un tros de puntilla que vaig trobar uns xicotets detalls d'un bolso que ma mare anava a llançar al fem i algunes cintes. Vaig llimar el borde de la foto per fer efecte antic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada